Volt » Opleidingen

Klanten die je medewerkers bedanken, dát creëert werkgeluk.

We ontwikkelen de competenties van jouw medewerkers en verhogen hun toegevoegde waarde voor jouw klanten.

We zorgen voor de kennis, maar ook voor de daad­kracht

De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van je bedrijf hebben wordt bepaald door je medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in je klantbeleving en zorgen voor de emotionele component van je klantrelaties.

Klantgericht verkopen

Geen klassieke sales training, maar een onderbouwd proces waarin we jouw verkopers de klant en zijn behoeftes leren centraal zetten.

Klantgericht communiceren

“Ik kom hier volgende week op terug” of “Ten laatste donderdag 12u krijg je antwoord van mij”. Communicatie met de klant centraal.

Excelleren in Customer Delight

We halen het beste in je medewerkers naar boven door hun soft skills rond klantgerichtheid verder aan te scherpen.

Open opleidingen

De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van je bedrijf hebben wordt bepaald door je medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in je klantbeleving en zorgen voor de emotionele component van je klantrelaties.

Pin It on Pinterest