Volt » Opleidingen » Excelleren in customer delight

Alle neuzen in de richting van de klant.

In een klantgerichte organisatie staan alle neuzen in dezelfde richting. Namelijk die van de klant. We halen het beste in je medewerkers naar boven door hun soft skills rond klantgerichtheid verder aan te scherpen.

Klant­gerichtheid impliceert actie

Medewerkers zijn het belangrijkste kapitaal van je organisatie. Door te investeren in opleidingen rond klantgerichtheid, gaan uw medewerkers zich zelf zekerder voelen naar klanten toe. Klanten gaan hierdoor een hogere toegevoegde waarde ervaren hetgeen resulteert in enkele belangrijke elementen. Klanten die meer dan tevreden zijn, die reclame maken, die complimenten geven, die meer en makkelijker geld uitgeven,… Kortom, zowel uw organisatie als uw medewerkers zullen hier wel bij varen.

Telefoon training

Creëer uniformiteit in je organisatie door in te zetten op klantgerichte telefoon competenties.

Social media training

Vandaag de dag niet meer weg te denken, de online chatfuncties. Ook hier laat een organisatie een bepaalde indruk achter bij de klanten. Zorg dat deze professioneel is.

E-mail training

Klanten krijgen dagelijks mails van je bedrijf. Geef medewerkers de juiste handvaten om ook hier een goede indruk na te laten bij je klanten.

Nice to meet you!

Klaar voor de volgende stap?

Pin It on Pinterest