Uitdagingen

Uitdagingen die we doelgericht samen aanpakken.

We werken een plan van aanpak op maat uit voor elke uitdaging, met een slimme combinatie van strategie, onderzoek en actie voor een maximaal resultaat.

Uitdagingen waar organisaties vandaag mee geconfronteerd worden

Creëren van loyale klanten

Méér dan tevreden klanten, klanten die je grootste ambassadeurs zijn? In een samenleving waar verwachtingen van klanten enkel toenemen helpen wij je vanuit de juiste strategie deze klantverwachtingen perfect beheersen en overtreffen.

Effectieve marketing & verkoop

Enkel de juiste klanten aantrekken én een hogere ROI in verkoop realiseren? We creëren datagedreven plannen op basis van de juiste doelgroepen, hun percepties, emoties en motivaties.

Aantrekken en behouden van betrokken medewerkers

Medewerkers die je meest trouwe fans zijn? We stimuleren het werkgeluk op je werkvloer door gericht in te spelen op de noden en wensen van je medewerkers.

Onze oplossing

We geloven dat de traditionele silo’s verouderd zijn en bedrijven meer controle over hun klantgedreven groei kunnen krijgen door slimme beslissingen sneller in de praktijk te brengen. Met de klant centraal doen wij bedrijven accelereren in hun klantgedreven groeiplannen.
Klant centraal

Zij gingen jou al voor

The Other Agency

The Other Agency

In deze casestudy hebben we het over hoe je een creatieve merkstrategie uitwerkt op basis van échte kennis van de doelgroep. En hoe we daar in tandem voor gezorgd hebben.

Carrefour Market Mariakerke

Carrefour Market Mariakerke

In deze casestudy leer je waarom een marktonderzoek gefaseerd en op verschillende niveaus moet verlopen om betrouwbare conclusies te trekken.

Elegant

Elegant

Hoe je door zicht te hebben op de tevredenheid en perceptie van je klanten correcte werkpunten voor je organisatie kan blootleggen.

The Other Agency

The Other Agency

In deze casestudy hebben we het over hoe je een creatieve merkstrategie uitwerkt op basis van échte kennis van de doelgroep. En hoe we daar in tandem voor gezorgd hebben.

Carrefour Market Mariakerke

Carrefour Market Mariakerke

In deze casestudy leer je waarom een marktonderzoek gefaseerd en op verschillende niveaus moet verlopen om betrouwbare conclusies te trekken.

Wat te verwachten als je met Volt District samenwerkt?

Ons uiteindelijk doel is het bouwen van een zelflerend ecosysteem dat bedrijven toelaat om op ieder moment te leren over de percepties, emoties en motivatie van hun klanten nog voordat ze het zelf bewust beseffen. Om van hieruit toekomstig gedrag te sturen en voorspellen om zo bij te dragen aan een positieve en proactief mensgerichte maatschappij.

Pin It on Pinterest