Volt » Strategie

Sterke klantstrategie met Customer Delight Management.

‘Customer Delight’ is de strategie waarin je klant centraal staat. ‘Management’ is de concrete realisatie van echte ambassadeurs. Iedere dag opnieuw.

Jij bepaalt wat een klant van jou mag verwachten

Customer Delight management is een gestructureerd proces dat ondersteunt om de referentie in de sector te worden. Om tot meer-dan-tevreden en gelukkige ambassadeurs te komen zijn de juiste inzichten en kennis nodig alvorens hier mee aan de slag te gaan. Om de overstap naar Customer Delight management professioneel te laten verlopen, hanteren we een gestructureerd stappenplan dat uit meerdere fases bestaat.

Verwerven van kennis

Vanuit de juiste kennis aan de slag. Wij organiseren 4x op jaarbasis een interactieve workshop waarin we deelnemers onderdompelen in het concept van customer delight. Tevens kan deze sessie voor uw management opgezet worden

Strategische keuzes maken

Hoe past Customer Delight Management binnen uw missie en de waarden? Op welke klantengroepen wenst u dit toe te passen? Hoe sterk is uw leiderschap op dit moment om een gepaste cultuur voor Customer Delight Management te ontwikkelen? We bepalen samen met het management de strategische keuzes hierin.

Sensibiliseren

We sensibiliseren uw volledige organisatie over Customer Delight Management. We werken aan de cultuur en de competenties die uw medewerkers dienen te beheersen. Het is belangrijk dat uw medewerkers begrijpen waarom uw strategisch voor Customer Delight Management kiest en wat hierbij hun voordeel is.
Team Volt opleidingen

Tactisch definiëren

We vertalen uw strategische keuze voor Customer Delight tactisch in de verwachtingen die klanten én medewerkers van uw organisatie mogen hebben Op basis hiervan wordt bepaald welke systemen, processen, structuren en competenties aangepast of ontwikkeld worden om dit te realiseren.

Meten

Op basis van de tactisch gedefinieerde verwachtingen meten we bij uw klanten en medewerkers in welke mate deze voldaan worden en wat bijkomende verlangens zijn.

Actieplan implementatie

Op basis van de resultaten van het meten definiëren we samen met het management een actieplan vanuit de prioriteiten en opportuniteiten met de grootste strategische impact. Verder helpen we u dit volledig te implementeren en integreren in uw onderneming.

Creatieve specialisten die dieper durven graven

Onze specialisten graven dieper en gaan op zoek naar die elementen die een daadwerkelijke impact hebben op de klantbeleving. Onze toegevoegde waarde zit in het creatief combineren van verschillende meetmethodes om zowel het feitelijke gedrag als de subjectieve emoties van klanten en medewerkers te isoleren.

Pin It on Pinterest