Volt » Research » Tevredenheidsonderzoek

Gelukkige klanten, geen kwestie van geluk

Een tevredenheidsonderzoek als strategisch instrument gebruiken is de sleutel tot succes van elke klantgerichte organisatie. Wij helpen op een geïntegreerde manier inzicht krijgen in de verwachten, verlangens en tevredenheid van je klanten.

Een tevreden klant is niet voldoende

Tevredenheidsonderzoek focust niet enkel op de tevreden klant. Tevredenheid alleen is niet voldoende. Enkel loyale klanten met een emotionele betrokkenheid blijven en maken reclame. We helpen met het creëren van gelukkige klanten door de emotionele betrokkenheid te meten dankzij het stellen van de juiste vragen.

De juiste mix van verwachtingen en verlangens

Door klanten te bevragen over wat ze mogen verwachten en wat ze verlangens levert een tevredenheidsonderzoek het meest op. Bepaal wat een klant concreet mag verwachten om te weten of hij dit belangrijk vindt en hier tevreden over is. Leer tegelijk zijn bijkomende verlangens kennen om zo zijn emotionele betrokkenheid ook in de toekomst te versterken.

Verschillende meetmethodes

Tevredenheidsonderzoek voeren we uit via verschillende kanalen: mail, telefoon, social media en interviews. Via het kanaal dat de klant verkiest.

Directe feedbackloop

Hoe heeft een klant zijn recente interactie beleefd? We bevragen hem onmiddellijk na aankoop, service of bezoek om zijn mening te geven en integreren deze feedbackloop in de organisatie.

Nice to meet you!

Klaar voor de volgende stap?

Pin It on Pinterest