Volt » Research » Mystery Shopping

Objectief inzicht in de klant­beleving met mystery shopping

Groeien in klantbeleving begint met een objectieve blik op de huidige realiteit. Met mystery shopping onderzoek brengen wij in kaart of ieder contactmoment wordt ingevuld zoals je het wenst.

Mystery shopping als strategisch hulp­middel

Het strategisch kader bepaalt hoe klanten ieder contactmoment met je organisatie moeten ervaren. Enkel door dit op consistente wijze in te vullen te doen, kan je hen een geweldige beleving bieden doorheen hun customer journey. Mystery shopping onderzoek doorloopt het klantenproces zoals een echte klant dat doet. Hierdoor meten we op objectieve wijze de prestatie naar de bedrijfsnormeringnormering in ieder contactmoment.

Mystery calling

Een mystery calling onderzoek focust op de telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en processen zoals doorverbinden, voicemails en terugbel protocollen.

Mystery online

Mail, website, webshop, chatbots, sociale media,.. Allemaal kanalen via dewelke een klant contact heeft. Ook hier is het belangrijk dat de bedrijfsnormen gevolgd worden.

Mystery shopping met feedback

Een mystery shopper geeft na zijn bezoek persoonlijk feedback aan jouw medewerkers over zijn ervaring. Door deze feedback tonen we de medewerkers wat ze goed doen en waar verbetering nodig is. Onmiddellijk.
eBook
9 TIPS
Mystery Shopping
onderzoek

    Visuele rapportage voor directe coaching

    Een mystery shopping onderzoek is pas succesvol als onmiddellijk met de resultaten aan de slag wordt gegaan. Dit betekent het vertalen van de inzichten naar zinvolle acties voor de betrokken medewerkers. Onze mystery shopping rapporten vergemakkelijken dit door sterke visualisaties. Hiermee heb je een krachtige tool in handen om medewerkers te coachen.

    Rapport mystery shopping M-EYE
    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Mystery Shopping als feedback proces in klant­gerichtheid

    Mystery shopping geeft direct inzicht in wat er concreet gebeurt in een klantencontact. Hierdoor kan snel worden bijgestuurd op basis van een mystery shopping rapport. Wij ondersteunen organisaties echter ook om mystery shopping in een performantie- en feedbackproces te integreren. Hierbij leggen we het accent op een transparante communicatie en feedbackcultuur die cruciaal is om te groeien in klantgerichtheid.

    Customer Journey isometric visual M-EYE

    Integreer met bestaande actie­plannen

    Bestaande actieplannen voor medewerkers integreren we in het mystery shopping onderzoek. Hun performance management systeem wordt zo nóg efficiënter. Door onze Actiemaker module te integreren met het mystery shopping onderzoek, bepaal jij welke aspecten voor welke medewerker geëvalueerd moeten worden. Niet iedere medewerker heeft nu eenmaal dezelfde actiepunten.

    Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE

    Nice to meet you!

    Klaar voor de volgende stap?

    Pin It on Pinterest