Volt » Research » De Actiemaker!

Efficiëntere klanten­processen door customer journey onderzoek

Een customer journey verloopt voor uw klant best zo efficiënt en consistent mogelijk. Wij helpen met het (her)definiëren van uw customer journey op basis van de aanwezige processen, systemen, competenties en omgevingen.

De Actiemaker als verbeter­programma

De Actiemaker module integreert uw opleidingen en coaching met directe opvolging vanuit de klantperceptie dankzij mystery shopping onderzoek. U bepaalt welke actiepunten voor welke medewerker moeten worden opgevolgd. Daardoor leent de Actiemaker zich perfect als integratiemodule met bestaande interne evaluatieprogramma’s.

Inzicht in
persoon­lijke groei

U bepaalt welke uitdagingen iedere medewerker heeft. De prestatie hiervan meten we meermaals over een korte periode. Zo krijgt u direct inzicht op een transparante wijze.

Tool voor team en verant­woordelijken

Resultaten worden samengevat in op maat gemaakte one-pagers. Ze vormen de praktische input voor uw verantwoordelijken om hun medewerkers verder aan te sturen.

Programma op maat

In functie van uw doelstellingen, actiepunten en resultaten creëren we een Actiemaker programma op maat. Dit kan verschillende vormen aannemen om participatie met uw medewerkers te stimuleren en te verzekeren.

Efficiënte rappor­tering

We leggen enkel de focus op wat het allerbelangrijkste is: de afgesproken acties en de evolutie. Uw verantwoordelijke gebruikt deze om onmiddellijk terug te koppelen naar zijn team. Andere elementen worden nog steeds gemeten en in gedetailleerde rapporten opgenomen voor het management. Mystery shopping heruitgevonden!

Actiemaker op mobiele toestellen M-EYE

Individueel groeitraject

Iedere medewerker groeit op zijn eigen tempo. Door hen meermaals te evalueren en tussentijds te coachen en begeleiden op de resultaten zien zowel u als zij concrete resultaten van alle inspanningen.

Recent klantenbezoek

Uiteraard wil u ook in detail weten op welke aspecten van de mystery shopping evaluatie er beter of minder goed is gescoord.

Actietabel

Met een Actiemaker traject moét u verbetering zien. Door een top 3 per medewerker te bepalen heeft hij een duidelijke focus van wat van hem verwacht wordt. Sterker nog, hij weet onmiddellijk of zijn inspanningen in de praktijk merkbaar zijn.

Nice to meet you!

Klaar voor de volgende stap?

Pin It on Pinterest