Research

Neem onderbouwde beslissingen op basis van data en inzichten

Alles is meetbaar in onze huidige samenleving. Het verzamelen van data, analyseren, concluderen en in actie omzetten is essentieel. Wij helpen met inzichtelijke datastromen snelle en gefundeerde beslissingen te nemen.

Van concrete inzichten tot heldere aan­bevelingen

Bedrijven haasten zich vaak om alles wat klant gerelateerd is te meten, maar slagen er even vaak niet in om dit in bruikbare acties om te zetten. Onze onderzoeken beperken zich niet tot het opleveren van een powerpoint met interessante cijfers. Wij helpen de juiste keuzes te maken door op een innovatieve manier meetmethodes in te zetten die tot echt resultaat leiden.

Tevredenheidsonderzoek

Tevredenheidsonderzoek focust zich op je huidige klanten. We brengen in kaart hoe tevreden je klanten zijn over je dienstverlening, direct vertaald naar actieplannen.

Mystery Shopping

Mystery shopping helpt om objectief inzicht te krijgen in hoe het klantenproces verloopt. Onze mystery shoppers brengen in kaart wat er gebeurt in iedere klantencontact.

Marktonderzoek

We helpen je nieuwe doelgroepen of concepten in kaart brengen en vinden een oplossing voor ieder vraagstuk dankzij onze bredere waaier van methodes.

Concurrentie onderzoek

Verover een leidende positie in de markt door de concurrentie een stap voor te zijn. Een analyse van de het aanbod, doelgroepen, positionering, prijszetting en verkoopproces geeft de inzichten om te differentiëren.

Impactstudies

Een korte maar krachtige vorm van marktonderzoek waarbij we 1 specifieke vraag beantwoorden via kwantitatief onderzoek. Je krijgt onze inzichten binnen de 5 dagen. Voor zij die snel willen schakelen.

Customer journey

Efficiënte klantenprocessen die op elk moment de juiste emotie bij de klant oproepen. Wij onderzoeken de structurele sterktes en zwaktes van uw customer journey en spelen in op de klantenemoties.

Creatieve specialisten die dieper durven graven

Onze specialisten graven dieper en gaan op zoek naar die elementen die een daadwerkelijke impact hebben op de klantbeleving. Onze toegevoegde waarde zit in het creatief combineren van verschillende meetmethodes om zowel het feitelijke gedrag als de subjectieve emoties van klanten en medewerkers te isoleren.

Pin It on Pinterest