Development

Klanten die mede­werkers bedanken, dat is écht geluk op de werk­vloer

De perceptie van toegevoegde waarde wordt bepaald door de medewerkers. We ontwikkelen de klantgerichte competenties van jouw medewerkers met de nodige daadkracht.

We zorgen voor de kennis, maar ook voor de daad­kracht

De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van je bedrijf hebben wordt bepaald door je medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in je klantbeleving en zorgen voor de emotionele component van je klantrelaties.

Opleidingen op maat

Customer Delight Management ofwel: hoe kan u uw klanten en medewerkers ‘meer’ dan tevreden maken opdat zijn uw beste ambassadeurs worden. Wij helpen u klantgerichtheid strategisch managen.

Klant­gerichtheid

In een klantgerichte organisatie staan alle neuzen in dezelfde richting. Namelijk die van de klant. We halen het beste in je medewerkers naar boven door hun soft skills rond klantgerichtheid verder aan te scherpen.

Verkoop

Mystery shopping helpt om objectief inzicht te krijgen in hoe uw klantenproces verloopt. Onze mystery shoppers brengen in kaart wat er exact gebeurt in iedere klantencontact.

Delorge

Open opleidingen

De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van uw bedrijf hebben wordt bepaald door uw medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in uw Klantstrategie en zorgen voor de emotionele component van uw klantrelaties.

Pin It on Pinterest