Development
Klanten die medewerkers bedanken, dat is écht geluk op de werkvloer
We zorgen voor de kennis, maar ook voor de daadkracht
De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van je bedrijf hebben wordt bepaald door je medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in je klantbeleving en zorgen voor de emotionele component van je klantrelaties.
Opleidingen op maat
Customer Delight Management ofwel: hoe kan u uw klanten en medewerkers ‘meer’ dan tevreden maken opdat zijn uw beste ambassadeurs worden. Wij helpen u klantgerichtheid strategisch managen.
Klantgerichtheid
In een klantgerichte organisatie staan alle neuzen in dezelfde richting. Namelijk die van de klant. We halen het beste in je medewerkers naar boven door hun soft skills rond klantgerichtheid verder aan te scherpen.
Verkoop
Mystery shopping helpt om objectief inzicht te krijgen in hoe uw klantenproces verloopt. Onze mystery shoppers brengen in kaart wat er exact gebeurt in iedere klantencontact.





Open opleidingen
De perceptie van toegevoegde waarde die klanten van uw bedrijf hebben wordt bepaald door uw medewerkers. Zij spelen een cruciale rol in uw Klantstrategie en zorgen voor de emotionele component van uw klantrelaties.