Volt » Consulting » Bedrijfsdesign Strategie

Word gekozen dankzij een sterk bedrijfs-DNA

Ondernemingen moeten zelf eerst keuzes maken alvorens klanten en medewerkers voor hen kiezen. Wij helpen een strategisch referentiekader creëren vanuit het bedrijfs-DNA dat gebruikt wordt om tactische beslissingen te nemen.

Bedrijfs-DNA als basis voor klant­gerichtheid

In de huidige markt is de uitdaging des te groter om klanten en medewerkers te overtuigen en bewust te doen kiezen. Hoe sterker het bedrijfs-DNA, hoe makkelijker klanten en medewerkers hun keuze kunnen maken.

N

Het bedrijfsdesign vanuit het DNA legt de basis voor de cultuur en operationele werking.

N

Bepaal wat klanten en medewerkers mogen verwachten.

N

Creëer een duidelijk merkbeeld in de markt voor een specifieke doelgroep.

Verwerven van kennis

Vanuit de juiste kennis aan de slag. We organiseren 4x op jaarbasis een interactieve workshop waarin we u als management onderdompelen in het concept van customer delight, als basis om het bedrijfs-DNA te bepalen. Tevens kan deze sessie voor uw management opgezet worden

Definiëren van verwachtingen

Op basis van het bedrijfs-DNA bepalen we welke verwachtingen klanten en medewerkers mogen hebben. Deze kaders vormen de verbinding tussen het DNA en de operationele werking.

Consequente merkbeleving

De merkbeleving moet in alle contactmomenten hetzelfde zijn. Op basis van het bedrijfs-DNA zorgen we ervoor dat alle bedrijfsprocessen netjes op elkaar aansluiten.

Ervaren merk­bouwers die helpen ontwerpen

Onze consultants hebben een uitgebreide ervaring in het ontwerpen van een bedrijfs-DNA dat duidelijk maakt wie men is en wat men kan betekenen voor welke doelgroepen. Samen met het interne team vertalen ze op consequente wijze het bedrijfs-DNA over alle bedrijfsprocessen en structureren heen. Creatieve specialisten die keuzes helpen maken en de zaken doen gebeuren.

Nice to meet you!

Klaar voor de volgende stap?

Pin It on Pinterest