Consulting

Klant­gerichtheid als hefboom voor een succesvolle toekomst

We ondersteunen ondernemingen in een complexer wordende markt hun strategische keuze voor klantgerichtheid hard te maken door strategische en operationele begeleiding.

De strategische keuze voor klantgerichtheid

Strategische keuzes bepalen waar een onderneming binnen vijf jaar staat. Klantgerichtheid is misschien een modewoord, maar achterliggend is de keuze hiervoor bepalend voor de toekomst van uw onderneming. Wij begeleiden ondernemingen klantgerichtheid als strategische hefboom in te zetten in de realisatie van hun objectieven. Zodat klanten en medewerkers een hoge toegevoegde waarde ervaren in hun werk- en maatschappelijk geluk.

Customer Delight Management

Customer Delight Management ofwel: hoe kan u uw klanten en medewerkers ‘meer’ dan tevreden maken opdat zij uw beste ambassadeurs worden. Wij helpen u klantgerichtheid strategisch managen.

Bedrijfsdesign strategie

Ondernemingen moeten zelf eerst keuzes maken alvorens klanten en medewerkers voor hen kiezen. Wij helpen u een strategisch referentiekader creëren dat kan gebruikt worden om tactische beslissingen te nemen.

Implementatie strategie

Aan de hand van een slimme methodologie vanuit diverse databronnen ondersteunen we in het opmaken van projectplannen. We hebben de expertise en medewerkers om plannen tot zichtbare effecten te implementeren.

Consultancy

Als one-stop-partner spelen we in op alle vragen aangaande klantgerichtheid. Onze expertise gebruiken we ook voor advies op basis van uw specifieke vragen

Ga strategisch aan de slag met de klant­beleving checklist

Sterke ondernemingen weten de juiste klanten en medewerkers aan te trekken en deze ook te behouden. Met onze checklist helpen we om snel sterke en zwakke punten in je klantbeleving bloot te leggen. Om zo gericht de juiste beslissingen te nemen om klanten en medewerkers meer toegevoegde waarde te beiden.

Pin It on Pinterest