Webinar: De zin en onzin van de Net Promotor Score (NPS)

De Net Promoter Score (NPS) is wereldwijd een gekende en belangrijke KPI voor klanttevredenheid en klantloyaliteit uit te drukken. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal klanten en gebruikers zijn.

Maar hoe kan je met de NPS écht het hoofd én het hart van je klanten veroveren?

In dit 45 minuten durende webinar behandelen we de volgende vraagstukken:

  • Wat is de Net Promotor Score echt?
  • Hoe NPS gebruiken om je bedrijf te doen groeien?
  • Wat zijn de valkuilen van NPS?
  • NPS cases en voorbeelden van Belgische bedrijven.

Praktische informatie:

  • Woensdag 18 januari 2022 – 12u45 – 13u30.
  • Gratis webinar.

De Team Volt webinars

Elk webinar bij Team Volt staat open voor iedereen die over deze specifieke topic iets wil bijleren. Van zaakvoerders, over managers tot medewerkers en zelfs studenten.

Van onze webinars mag je verwachten:

  • Een gezonde dosis interactie.
  • To-the-point aanpak.
  • Concrete voorbeelden van Belgische organisaties en klanten.
Gouden vintage kompas in handpalm

Op de agenda

Ontvang de Nieuwsbrief

    Volg ons

    Pin It on Pinterest