Waarde. De belangrijkste driver van klantgerichtheid

Imponeer je interne en externe klanten. Deze opleiding leert je hoe je waarde creëert voor je klanten en hoe je die inzet als brandstof voor een klantgerichte wisselwerking.

Waarde creëren voor je klanten is datgene wat jou onderscheidt van je concurrenten en markt alternatieven. Het is dat wat je klanten over je onthouden en ze met je onderneming bindt. Waardecreatie zorgt voor vonken in je business en is de driver van je commerciële positie.

Praktisch

Maandag 14 september 2020 – 13u30 tot 17u.
Iedereen die interne en externe klantencontacten heeft.
€ 425 per deelnemer.

Wat leer je?

  • Wanneer waarde ontstaat.
  • Voor wie je waarde kan genereren en wat de voornaamste voorwaarden zijn.
  • 10 concrete inzichten die impact hebben op je klanten.
  • Praktische tools om waardecreatie te ontwikkelen.
  • De kracht van creativiteit in relatie tot het genereren van waarden.
  • Medewerkers en klanten gelukkig maken.
  • Je klanten winnen voor het leven

Verloop van de opleiding

De opleiding is opgebouwd rond de 4 pijlers van klantgericht werken

1. Leer jouw klanten kennen

Zonder klantenkennis is waarde een waardeloos begrip. Enkel wanneer je je klanten kent en hun drivers begrijpt, kan je als organisatie waarde aanbieden. We geven je een model met 10 vragen dat je helpt om jouw klanten te leren kennen.

2. Krijg positieve impact op anderen

Met 10 technieken vergroot je jouw impact en wakker je de relatie met jouw klanten aan. Het laat je duurzaam bouwen aan welverdiend krediet, en levert je uiteindelijk een optimale band voor cross- en upselling.

3. Jouw persoonlijke aanpak

Waarde creëren is een strategie en verloopt dus volgens een plan. Leer de verschillende stappen naar waarde beschrijven opdat je klanten jouw meerwaarde bewust ervaren. Want waarde is niet vrijblijvend, maar is een logisch gevolg van jouw business.

4. Plan op punt? Actie!

Dat is de waarde van deze opleiding voor jou: je bent nu klaar voor actie. Met de tools, technieken en een concreet plan van aanpak, heb je alles in handen voor jouw klantgerichte waardecreatie.

Een daadkrachtige leerervaring

Een opleiding bij VOLT betekent een stap naar buiten zetten en met een klantgerichte bril naar jezelf en je organisatie kijken om nadien de stroom voorwaarts op te drijven. Je ontdekt hoe je op basis van een onderbouwde theorie een energieke wisselwerking creëert vanuit een klantgerichte visie, onmiddellijk toe te passen op de day-to-day werkvloer.

Reserveer nu uw plaatsen

    Met hoeveel personen wilt u inschrijven?

    Gouden vintage kompas in handpalm

    Op de agenda

    Ontvang de Nieuwsbrief


      Volg ons

      Pin It on Pinterest