Workshop: Customer Delight Management

In een context waarin de grens tussen producten en diensten steeds meer vervaagt, de verlangens van klanten sterk toenemen en de concurrentie zich on- én offline versterkt is het strategisch managen van de verwachtingen van je klanten cruciaal.

Enter: Customer Delight Management.

Deze sessie leert je de fundamenten van een Customer Delight ondernemingsstrategie en de waarde daarvan voor je verdienmodel.

Timing & locatie

  • Dinsdag 14 september 2021 – 09u00 tot 17u00.
  • De Kapel – Leuvensesteenweg 769, Muizen (Mechelen).
  • Inclusief uitgebreide lunch.

Investering

  • € 760 per deelnemer
  • Max 15 deelnemers

Wat je van ons mag verwachten

  • De waarde van strategisch Customer Delight Management.
  • Hoe vanuit je strategie ambassadeurs maken van medewerkers en klanten.
  • De verwachtingen die klanten van jou mogen hebben definiëren.
  • Klantgerichte innovaties ontdekken en toepassen.
  • 12 praktische tips die je morgen kan toepassen.

Reserveer nu je plaatsen

    Met hoeveel personen wilt u inschrijven?

    Een daadkrachtige leerervaring

    Een opleiding bij Team Volt betekent een stap naar buiten zetten en met een klantgerichte bril naar jezelf en je organisatie kijken om nadien de stroom voorwaarts op te drijven. Je ontdekt hoe je op basis van een onderbouwde theorie een energieke wisselwerking creëert vanuit een klantgerichte visie, onmiddellijk toe te passen op de day-to-day werkvloer.

    Gouden vintage kompas in handpalm

    Op de agenda

    Ontvang de Nieuwsbrief


      Volg ons

      Pin It on Pinterest