Customer Delight Management. Een strategische hefboom om te verdienen

Breng je klanten in de wolken. Deze opleiding leert je de fundamenten van een Customer Delight ondernemingsstrategie en de waarde daarvan voor je verdienmodel.

Verheugde klanten en enthousiaste medewerkers zijn goud waard voor je bedrijf. Zij zijn namelijk de prikkel die je onderneming laat stromen, en die vooruitgang is uiteraard de kern van je bedrijfsdoelstelling. Met deze opleiding leer je hoe je zo’n wisselwerking tot stand brengt en onderhoudt.

Praktisch

Donderdag 17 september 2020 – 09u00 tot 17u00.
Bedrijfsleiders, Zaakvoerders, Directieleden en Managers.
€ 760 per deelnemer.

Wat leer je?

  • De betekenis van Customer Delight Management.
  • Hoe je de strategie van jouw organisatie daarop laat aansluiten om in elke interactie met interne en externe klanten ambassadeurs en supporters te winnen.
  • De verwachtingen van jouw klanten definiëren.
  • Klantgerichte innovaties ontdekken en toepassen.
  • Sterk leiderschap in relatie brengen tot de strategische keuzes van jouw organisatie.
  • Emotionele loyaliteit bij jouw stakeholders opbouwen en bestendigen.
  • Toepassing in de praktijk.

Verloop van de opleiding

De opleiding is opgebouwd rond de 5 overkoepelende thema’s van Customer Delight Management.

1. Wat is de DNA van jouw organisatie

We geven je inzicht in de factoren die jouw bedrijfs-DNA bepalen en hoe je met jouw DNA kan connecteren met je beoogde doelpubliek.

2. Krijg inzichten in het globale Customer Delight Management Model

Met het Customer Delight Management Model ontdek je welke pijlers tevredenheid van medewerkers en klanten stimuleren en leer je die toe te passen binnen jouw organisatie.

3. Coach vanuit de Delight-competenties

We geven je een helder overzicht van de nodige competenties in functie van Delight management. Vanuit die competenties leer je een cultuur op te bouwen waarbinnen je zelf en elke medewerker die competenties blijft ontwikkelen.

4. Het managen vanuit verwachtingen en verlangens

Je leert verwachtingen en verlangens te managen als bron om interne en externe klanten te delighten. Zo ben je als manager van leidinggevende meerwaarde voor je organisatie als geheel.

5. Plan op punt? Actie!

Dat is de waarde van deze opleiding voor jou: je bent nu klaar voor actie. Met de tools, technieken en een concreet plan van aanpak, heb je alles in handen voor jouw Customer Delight strategie.

Een daadkrachtige leerervaring

Een opleiding bij VOLT betekent een stap naar buiten zetten en met een klantgerichte bril naar jezelf en je organisatie kijken om nadien de stroom voorwaarts op te drijven. Je ontdekt hoe je op basis van een onderbouwde theorie een energieke wisselwerking creëert vanuit een klantgerichte visie, onmiddellijk toe te passen op de day-to-day werkvloer.

Reserveer nu uw plaatsen

    Met hoeveel personen wilt u inschrijven?

    Gouden vintage kompas in handpalm

    Op de agenda

    Ontvang de Nieuwsbrief


      Volg ons

      Pin It on Pinterest