Volt Café: Hoe Impermo een klantgedreven strategie inzet als motor voor groei

Het Volt Café is een avond vol klantgedreven inspiratie waarin we samen, aan de hand van een sterke case van een Belgische onderneming, tot nieuwe inzichten komen.

In deze editie stelt Diether Claeys, CCO van Impermo, voor hoe een klantgedreven strategie de motor is voor verdere groei.

Leer samen met ons over hoe je omgaat met:

  • Het belang en de waarde van een sterk familiebedrijf met 100 jaar ervaring.
  • Hoe de klant écht centraal zetten in de bedrijfsstrategie.
  • Het proces om klantfeedback zéér snel in de praktijk om te zetten.
  • De uitdaging in het vinden en behouden van loyale medewerkers.

Praktische informatie:

  • Donderdag 7 oktober 2021
  • 17u30 tot 20u00
  • De Hoorn Leuven
  • Gratis maar inschrijven is verplicht

Reserveer nu je plaatsen

    Met hoeveel personen wilt u inschrijven?

    Op de agenda:

    • 17u30: welkom
    • 18u00: Wat is klantgedrevenheid (Stijn Preuveneers, Team Volt)
    • 18u20: De klantgedreven strategie van Impermo (Diether Claeys, Impermo)
    • 19u00: Q&A en networking

    Over het Volt Café

    Het hoofd én het hart van je klanten veroveren doe je niet zomaar eventjes.
    We begrijpen dat het als manager of eigenaar belangrijk is om te kunnen leren van anderen binnen en buiten je sector.

    Daarom dat we met het 2-maandelijks Volt Café je de kans bieden om op een informele en praktische manier in contact te komen met gelijkgestemden.

    Wil je op de hoogte blijven van deze initiatieven, schrijf je zeker dan in voor onze nieuwsbrief.

    Diether Claeys Impermo

    Op de agenda

    Ontvang de Nieuwsbrief


      Volg ons

      Pin It on Pinterest